Spil frit og deltag gratis på vores træning i 14 dage, derefter kan man betale 200 kr. til introforløb hvor man får træning og frit spil frem til d. 1/7. Se tider her: https://www.vortennis.dk/junior-traening/
Hvis man vil forsætte efter d. 1/7 melder man sig ind og får fratrukket de 200 kr.
Eller tag kontakt til mig:-)
Mvh. Johannes Hemmingsen 2966 6263



